Paweł Puchalski
CEO

faq

Najczęściej zadawane pytania

Jak zapisać się na szkolenie?

Możesz skontaktować się z nami przez formularz online. Napisz jakie szkolenie Cię interesuje. Odpowiemy na Twoje pytania i wyślemy formularz zgłoszeniowy.

Czego potrzebuję, aby wziąć udział w szkoleniu on-line?

Aby wziąć udział w szkoleniu online wystarczy, że posiadasz komputer/tablet, dostęp do internet oraz przeglądarkę internetową.

Szkolenie prowadzone jest na nowoczesnej platformie szkoleniowej.

Przed szkoleniem wysyłamy link do szkolenia. Aby wziąć udział wystarczy wejść w przesłany link.

Chcę wziąć udział w szkoleniu on-line. Czy muszę mieć kamerę i mikrofon?

Posiadanie kamery internetowej oraz mikrofonu nie jest wymogiem koniecznym, aby wziąć udział w szkoleniu on-line. Jednak posiadanie kamery i mikrofonu pozwoli efektywniej korzystać ze szkolenia.

Platforma, z której korzystamy umożliwia kontakt z trenerem oraz pozostałymi uczestnikami na czacie, jak również czacie prywatnym.

 

Chcę wziąć udział w szkoleniu. Zależy mi na szczegółowym omówieniu danego tematu.

Jeżeli zależy Ci na uwzględnieniu w szkoleniu konkretnego tematu – napisz to w uwagach w formularzu zgłoszeniowym.

Czy szkolenie będzie zwolnione z VAT?

Jeżeli środki wydatkowane na szkolenie pochodzą w co najmniej 70% ze środków publicznych  w rozumieniu ustawy o finansach publicznych, szkolenie jest zwolnione z VAT, zgodnie z art. 43 ust.1 pkt 29c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r..

Jeżeli szkolenie ma być zwolnione z VAT poinformuj nas o tym podczas zgłoszenia. W innym przypadku do ceny netto doliczamy podatek VAT w wysokości 23% ceny.

Jak wygląda płatność za szkolenia?

Po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego, wystawiamy fakturę VAT. Zazwyczaj termin płatności wyznaczany jest przed planowanym terminem szkolenia. Płatność dokonywana jest na rachunek bankowy wskazany na fakturze. Nasz rachunek bankowy jest wpisany na białą listę podatkową.

W tytule przelewu należy wskazać numer faktury oraz datę szkolenia.

W celu uzyskania więcej informacji zapraszamy do kontaktu.

Czy otrzymam potwierdzenie, że byłem/byłam uczestnikiem szkolenia?

Po szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikat uczestnictwa w szkoleniu. Jeżeli szkolenie odbywa się on-line, certyfikat przesyłamy kurierem na wskazany adres lub paczkomatem według wyboru uczestników.

Chciałbym skorzystać z doradztwa. Jaka jest cena tych usług?

W celu dokonania wyceny usług doradztwa zapraszamy do kontaktu.

Niestety nie jesteśmy w stanie wskazać cennika usług, ponieważ każda usługa jest wyceniana indywidualnie.

Napisz do nas i opisz swoją sprawę. Zadzwonimy do Ciebie i omówimy istotne kwestie. W trakcie rozmowy zaproponujemy wycenę usługi. Po rozmowie otrzymasz potwierdzenie z proponowaną ceną.

Wyślij do nas wiadomość

    EXPECTO Paweł Puchalski

    NIP:
    5223204073
    REGON: 389107311
    e-mail: kontakt@expecto.pl